לסרט הראשון שביים מל גיבסון מאז 2016 (בהפקת היהודי-ישראלי לן בלווטניק), דרמת הפעולה "טיסה מסוכנת" בכיכובו של מארק וולברג עם חצי קרחת (ובלי מפיקים ישראלים), נדרשו רק 12 מיליון דולרים (על פי הערכות) כדי לתפוס את צמרת טבלת שוברי הקופות של סוף השבוע בצפון אמריקה (ארה"ב וקנדה). הסרט הוקרן ב-3,161 בתי קולנוע, וזכה לביקורות פושרות למדי, אבל מל גיבסון כבר תופס טרמפ על התהודה שהוא מקבל סביב הסרט ומבטיח סרט המשך ל"הפסיון של ישו". אפילו שחודש ינואר נחשב די ישנוני, 12 מ"ד כדי לתפוס את הצמרת זה לא מצב מדהים לבתי הקולנוע, אבל זו הפתעה שניה מבית היוצר של אולפני ליונסגייט, שלפני שלושה שבועות הנחיתו את ההצלחה "מאורת הגנבים 2: פנטרה" (שעד כה גרף כבר 31.9 מ"ד).
סרט אנימצית המחשב הריאליסטית "מופאסה: מלך האריות 2" הוסיף 8.7 מיליון דולרים בקרב 3,420 בתי קולנוע בצפון אמריקה, על פי הערכות, ובסך הכל ב-6 שבועות גרף 221.1 מיליון דולרים. בשאר העולם הוא הוסיף עוד 15.4 מיליון דולרים לכדי 405.6 מ"ד, ובסך הכל מסביב לעולם הוא עומד על 626.7 מיליון דולרים.
סרט הקומדיה "יום שכזה" (ש.ל.ר, One of Them Days) הוסיף 8 מיליון דולרים בקרב 2,675 בתי קולנוע בצפון אמריקה, על פי הערכות, ובסך הכל בשבועיים גרף 25.1 מיליון דולרים. אחריו "סוניק: הסרט 3" עם תוספת של 5.5 מיליון דולרים בקרב 3,097 בתי קולנוע. בסך הכל ב-6 שבועות גרף הסרט 226.1 מיליון דולרים בצפון אמריקה, ועוד 220.5 מ"ד בשאר העולם (שזה כבר הכי גבוה בסדרת הסרטים עד כה, וסיבה טובה מדוע האולפנים הכריזו על "סוניק 4"), כלומר כ-446.6 מ"ד מסביב לעולם.
חמישי בטבלת שוברי הקופות בצפון אמריקה הוא "מואנה 2" שהוסיף 4.3 מיליון דולרים בקרב 2,550 בתי קולנוע. בסך הכל ב-9 שבועות גרף הסרט 450 מיליון דולרים בצפון אמריקה ועוד 576 מ"ד בשאר העולם, כלומר 1.026 מיליארד דולרים מסביב לעולם. ומתחת, במקום ה-6 ניצב מותחן האימה "נוכחות" של סטיבן סודרברג שהכניס בבכורה 3.4 מיליון דולרים בקרב 1,750 בתי קולנוע בצפון אמריקה, על פי הערכות. זו בכורה לא רעה לסרט אימה דל תקציב שיצא מפסטיבל סאנדנס אשתקד (הבכורה הגבוהה ביותר לסרט שיצא משם).