הזיכיון להפצה בחו"ל של פורמט השעשועון הישראלי "מה נהיה" שיצרו אברי גלעד ואיתן אבוט, נמכר לחברה שפועלת במדינות כגון ארה"ב, בריטניה, צרפת, קנדה, אוסטרליה, גרמניה, פולין, נורווגיה וספרד. בניסיון ההפצה לחו"ל נקרא הפורמט "הבועה" (The Bubble).
השעשועון שודר בישראל בערוץ 10 וזכה לשיעור צפיה נמוך במיוחד של 4 אחוזי רייטינג בממוצע, מה שגרם לביטולו אחרי 6 פרקים בלבד. בשעשועון שהנחו אברי גלעד ויעל בן-דב, שלושה מתמודדים מבודדים למשך שבוע מכל קשר עם העולם, ובסופו הם חוזרים לאולפן כדי להתמודד עם סדרת שאלות אקטואליה על אשר התרחש באותו השבוע. "פורמט 'הבועה' ['מה נהיה' בישראל, א.ש.] הוא דוגמה קלאסית כיצד רעיון מקומי לכאורה, שהישראלים מכורים לחדשות, מצליח לקבל מימד בינלאומי על ידי התאמתו לתופעה אוניברסלית, שבה העולם המודרני מחובר לאוטוסטרדת המידע דרך כל כלי אלקטרוני אפשרי."
העסקה נרקמה בפסטיבל המדיה-טלויזיה 'מיפ-טי-וי' (MIPTV) שהתקיים בין ה-7 ל-11 באפריל השנה, בקאן שבצרפת. הוביל את העסקה אבי ארמוזה, מנכ"ל 'ארמוזה פורמטס', המפיצה את הפורמט בחו"ל.
[…] מלבד בריטניה, הפורמט של "מה נהיה" נמכר לגופי שידור בפולין, בדנמרק ובהולנד. את המכירות לחו"ל מנהלת 'ארמוזה פורמטס' שמכרה אשתקד את הזיכיון להפצת השעשועון במספר מדינות. […]
[…] הובילה 'ארמוזה פורמטס' המפיצה את הפורמט בחו"ל, וזוהי המכירה השניה שלה של הזיכיון לשעשועון ישראלי בחו"ל אח…. מנכ"ל החברה, אבי ארמוזה, מסר: "בפסטיבל האחרון […]